Gäst NoLifer Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 hmm... du mmsythe, har du slösat dina 200mil än? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Grattis, ytterligare ett bevis på att du är en s.k "Nolifer" :)bara för att man är ''bra'' behöver man inte vara no-lifer <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Att vara bra och att ha höga lvl's är inte samma sak :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Att vara bra och att ha höga lvl's är inte samma sak :)man blir ju bra/bättre för varje level man får Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Att vara bra och att ha höga lvl's är inte samma sak :)man blir ju bra/bättre för varje level man får lol? Bra spelare och bra account är inte samma sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Att vara bra och att ha höga lvl's är inte samma sak :) man blir ju bra/bättre för varje level man får lol? Bra spelare och bra account är inte samma sak. man kan aldrig vara bra/bäst på spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Att vara bra och att ha höga lvl's är inte samma sak :) man blir ju bra/bättre för varje level man får lol? Bra spelare och bra account är inte samma sak. man kan aldrig vara bra/bäst på spel. Jodå, men inte om man gör som du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Jo då, du har levlat den själv. Men pengarna kommer från en scammingsida, phisingsidor osvosv. Det heter Sverige btw inte Svergie <_<. Så sluta tro du är tuff nu pl0xcake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jo då, du har levlat den själv. Men pengarna kommer från en scammingsida, phisingsidor osvosv. Det heter Sverige btw inte Svergie <_<. Så sluta tro du är tuff nu pl0xcakehur ''tror'' jag att jag är ''tuff'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jo då, du har levlat den själv. Men pengarna kommer från en scammingsida, phisingsidor osvosv. Det heter Sverige btw inte Svergie <_<. Så sluta tro du är tuff nu pl0xcakehur ''tror'' jag att jag är ''tuff'' "jag vill inte skryta,men jag kommer bli den första riktiga maxad out tank i svergie:)" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jo då, du har levlat den själv. Men pengarna kommer från en scammingsida, phisingsidor osvosv. Det heter Sverige btw inte Svergie <_<. Så sluta tro du är tuff nu pl0xcake hur ''tror'' jag att jag är ''tuff'' "jag vill inte skryta,men jag kommer bli den första riktiga maxad out tank i svergie:)" hur kan man tro att man är tuff bara för man är maxad på runescape?visst jag kommer bli den första maxed tank,men det gör mig inte tuff :blink: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Du försöker vara cool genom att säga att du blir först. Ingen bryr sig men du tycker det e skit tufft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg