Sallad_Sorza Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Tja, Är det nån som vet vad en stafford är för slags bil på SA till ps2?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 (redigerat) en sån.själv tycker jag det liknar en gammal Rolls Royce. Redigerat 8 Augusti 2008 av Thug4Life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sallad_Sorza Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 en sån.själv tycker jag det liknar en gammal Rolls Royce. Tack så mycket!!! :rolleyes: en sån.själv tycker jag det liknar en gammal Rolls Royce. Tack så mycket!!! :rolleyes: Var hittar man en sån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Jag har hittat dom på olika ställen har bara kört runt och sett sånna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg