Shadow of Darkness Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Vet nån några hemsidor som man kan ladda hem gubbar vapen m.m ? till RPG Maker 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Jag har laddat ner men hur använder man dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 28 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Jag har laddat ner men hur använder man dom? jo ladda ner gubbarna sen så går du in på nått som är bredvid Test Playeller den som är bredvid Test Music där kan du ta Import eller Export Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Okej :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 var kan man få tag på RPG Maker 2000??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Ladda ner 2003 istället. Jag fick en sida av kassler men kom inte ihåg sidan tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 28 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Ladda ner 2003 istället. Jag fick en sida av kassler men kom inte ihåg sidan tyvärr... Om det är på engelska vill jag ha 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Vad har RPG Maker 2k3 med webbspel att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Det vet jag inte.... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 (b @ 28/03-2004 18:34:29) Ladda ner 2003 istället. Jag fick en sida av kassler men kom inte ihåg sidan tyvärr... Om det är på engelska vill jag ha 2003 Jag vet inte om det här är till någon hjälp men jag hittade det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Hämta karaktärer, musik, ljudeffekter, chip sets mfl på tyska sidor, eftersom RPG2000 och 2003 är väldigt poppis bland tyskar så därför har de enorma sajter med grejer till det. Den bästa är RPG Maker Quartier. Där har jag hämtat det mesta. Men ett par tips som är utanför nedladdning av karaktärer och sånt: * Ladda ner I-Draw3 från RPG Maker Quartier. Det är ett program för att göra egna Character Sets men kan användas till nästan ALLT. Bättre än Paint, och det mesta är översatt till engelska (ursprungligen ryska, men det som är viktigt finns på engelska). Det är bra att ha om man hittar en sajt där det inte går att ladda ner utan du får bara upp en bild på chipsetet eller charactersetet du ville ha. Kopiera då bilden och lägg in i I-Draw3 och spara under rätt mapp. * Jag importerar inte filer till programmet via RPG2000 utan lägger in direkt i mapparna, det går fortare och bättre. Och Killer_Johan, din länk är till den officiella sajten, väldigt bra för guider och sånt. Men går det att hämta RPG2003 där...? isåfall var, har själv inte hittat nåt...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Kan nån förklara hur man gör!!!!?!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.