Chihuahua Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Det visste jag inte. (var får folk reda på allt...) jo, GM är kasst. Men det går att använda till annat än spel, som t.ex. tokiga filmer. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Det visste jag inte. (var får folk reda på allt...) jo, GM är kasst. Men det går att använda till annat än spel, som t.ex. tokiga filmer. :) jag har gjort ett pokémon spel med GM :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Det ska inte gå, iochmed att det är översatt till engelska där å ä ö inte finns. Du får helt enkelt göra ett spel på engelska eller hitta på någon ersättning. :) Jo, det går om man laddar ner en speciell font och byter ut den mot den vanliga RM-fonten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Nja, jag tror inte att man får ladda ner 2k3 heller, men jag är inte säker. Man kan visst ladda ner 2003 fast jag fick en länk av Kassler men kom inte ihåg ska fråga honom :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 2 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Bara en fråga är det Don Miguel som har gjort spelen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Nej, han har hexat/översatt dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Var kan man ladda ner Gubbar och dyligt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 den här är bäst. fast på tyska, men det går bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 den här är bäst. fast på tyska, men det går bra ändå. Attans :angry:Det går inte att komma in. Det står: We Can´t Find "http://www.rpg2000.4players.de:1061"! *Suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Nej, han har hexat/översatt dom. menar du översatt eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 vad e sidan till rpgmaker 2003? eller 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 vad e sidan till rpgmaker 2003? eller 2000 sök på RM2K3 för rpg maker 2003sök på RM2K för rpg maker 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.