Khazar Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 behöver man abonnemang för att skaffa comviq kompis? jag har vanligt comviq kontant, går det att "byta upp" sig till comviq kompis då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meeex33 Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Du behöver inte ha abonnemang för att ha Comviq kompis om det är det du menar. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Du behöver inte ha abonnemang för att ha Comviq kompis om det är det du menar. :Psom jag trodde, fast pappa sa de så >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 (redigerat) Gå in på pressbyrån, säg: "Ett comviq kompis 75 spänn." När du laddat på dina 75 kronor får du ett meddelande från tele2comviq om att din prisplan utbytts till comviq kompis i 30 dagar. Redigerat 9 Augusti 2008 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Ja, det går ut efter 30 dagar och då byts din prisplan tillbaka till Comviq kontant. Då måste du köpa mer pengar till det för att få tillbaka det, vilket är den enda nackdelen med Comviq kompis enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Tycker inte att det är någon nackdel. För om man ringer 90% comviq mobier, så kommer man ändå ha ganska mycket pengar kvar att använda till vanligt kontant. Det håller längre och man tjänar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Jo men en nackdel med det också. Det slutade med att jag hade 800:- på mitt kort innan jag skaffade abonnemang och nu fick det som ringpott istället. Jag har ett liknanden comviq kompis abonnemang som jag e skitnöjd med. Det kostar 39:-/månaden och då får jag sms:a till ALLA operatörer gratis (ca 5000 sms/månaden) och ringer gratis till alla inom tele2. Egnetligen kostar abonnemanget 149:- men med CSN-kortet kostar det bara 39 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.