Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Gå in på pressbyrån, säg:

"Ett comviq kompis 75 spänn."

När du laddat på dina 75 kronor får du ett meddelande från tele2comviq om att din prisplan utbytts till comviq kompis i 30 dagar.

Redigerat av Boffaroffe
Skrivet

Ja, det går ut efter 30 dagar och då byts din prisplan tillbaka till Comviq kontant. Då måste du köpa mer pengar till det för att få tillbaka det, vilket är den enda nackdelen med Comviq kompis enligt mig.

Skrivet

Tycker inte att det är någon nackdel. För om man ringer 90% comviq mobier, så kommer man ändå ha ganska mycket pengar kvar att använda till vanligt kontant. Det håller längre och man tjänar på det.

Skrivet

Jo men en nackdel med det också. Det slutade med att jag hade 800:- på mitt kort innan jag skaffade abonnemang och nu fick det som ringpott istället.

Jag har ett liknanden comviq kompis abonnemang som jag e skitnöjd med.

Det kostar 39:-/månaden och då får jag sms:a till ALLA operatörer gratis (ca 5000 sms/månaden) och ringer gratis till alla inom tele2.

Egnetligen kostar abonnemanget 149:- men med CSN-kortet kostar det bara 39 :)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...