Hoppa till innehåll

Ska Man Kunna Köra 2 På Fable 2?

DiRtY

Rekommendera inlägg

tja, läste för ett tag sen att man skulle kunna köra 2 på Fable 2 (på samma konsoll asså) men är det nån som vet om det är sant? och hur kommer det att vara? att man går runt som vanligt fast med en polare?

Redigerat av underwar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Isåfall måste den ena ha sin gubbe på minneskort tror jag det var.

T'ex: Du spelar Fable 2 hemma hos dig och sparar på ett minneskort. Sen går du till din komis som sparat sina Fable 2 sparningar på sin hårddisk. Du sätter i sitt minneskort och så kommer din gubbe också upp på skärmen, eller så måste du typ klicka på start och sen måste den andra killen acceptera att du fårkomma in i hans värld...eller nåt sånt.

T'ex: Du sitter och spelar Fable 2 live hemmahos dig och din kompis sitter och kör Fable 2 live hemma hos sig. Du bjuder in han och så kommer han in i din värld.

Det ärså jag har fattat det. Du kan ju kolla på www.gamereactor.se för mer info.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Isåfall måste den ena ha sin gubbe på minneskort tror jag det var.

T'ex: Du spelar Fable 2 hemma hos dig och sparar på ett minneskort. Sen går du till din komis som sparat sina Fable 2 sparningar på sin hårddisk. Du sätter i sitt minneskort och så kommer din gubbe också upp på skärmen, eller så måste du typ klicka på start och sen måste den andra killen acceptera att du fårkomma in i hans värld...eller nåt sånt.

T'ex: Du sitter och spelar Fable 2 live hemmahos dig och din kompis sitter och kör Fable 2 live hemma hos sig. Du bjuder in han och så kommer han in i din värld.

Det ärså jag har fattat det. Du kan ju kolla på www.gamereactor.se för mer info.

ok, men borde man inte kunna göra 2 st gubbar på samma konsol då? för det där med minneskortet borde ju bara vara om man vill köra med sin egna bästa gubbe med sin polares bästa gubbe.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tro inte det eller..men på en film när peter visade en demostration av fable 2 så spelade dem 2 player. Vet inte om det var på 2 olika konsoler som dem connectade live men men..Tror mer på att det är via Xbox Live man spelar co-op.. Annars skulle din stackars Xbox 360 smälta :')

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...