DiRtY Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 (redigerat) tja, läste för ett tag sen att man skulle kunna köra 2 på Fable 2 (på samma konsoll asså) men är det nån som vet om det är sant? och hur kommer det att vara? att man går runt som vanligt fast med en polare? Redigerat 8 Augusti 2008 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Isåfall måste den ena ha sin gubbe på minneskort tror jag det var. T'ex: Du spelar Fable 2 hemma hos dig och sparar på ett minneskort. Sen går du till din komis som sparat sina Fable 2 sparningar på sin hårddisk. Du sätter i sitt minneskort och så kommer din gubbe också upp på skärmen, eller så måste du typ klicka på start och sen måste den andra killen acceptera att du fårkomma in i hans värld...eller nåt sånt. T'ex: Du sitter och spelar Fable 2 live hemmahos dig och din kompis sitter och kör Fable 2 live hemma hos sig. Du bjuder in han och så kommer han in i din värld. Det ärså jag har fattat det. Du kan ju kolla på www.gamereactor.se för mer info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Isåfall måste den ena ha sin gubbe på minneskort tror jag det var. T'ex: Du spelar Fable 2 hemma hos dig och sparar på ett minneskort. Sen går du till din komis som sparat sina Fable 2 sparningar på sin hårddisk. Du sätter i sitt minneskort och så kommer din gubbe också upp på skärmen, eller så måste du typ klicka på start och sen måste den andra killen acceptera att du fårkomma in i hans värld...eller nåt sånt. T'ex: Du sitter och spelar Fable 2 live hemmahos dig och din kompis sitter och kör Fable 2 live hemma hos sig. Du bjuder in han och så kommer han in i din värld. Det ärså jag har fattat det. Du kan ju kolla på www.gamereactor.se för mer info. ok, men borde man inte kunna göra 2 st gubbar på samma konsol då? för det där med minneskortet borde ju bara vara om man vill köra med sin egna bästa gubbe med sin polares bästa gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Man borde ju kunna köra med tvågubbar som man har på samma konsoll. Men av någon anledning tror jag ej det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Tro inte det eller..men på en film när peter visade en demostration av fable 2 så spelade dem 2 player. Vet inte om det var på 2 olika konsoler som dem connectade live men men..Tror mer på att det är via Xbox Live man spelar co-op.. Annars skulle din stackars Xbox 360 smälta :') Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Skulle tro att det bara går med live =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 jag visste bara att man kunde köra 2 på live men det skulle inte vara omöjligt att köra på samma konsol eller med minnes kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.