g1zm0 Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Hej! Jag kommer nog köpa ett nytt grafikkort den här månaden eller nästa. Har tittat på det här grafikkortet http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=355303 Det jag undrar är om det verkar vara ett bra grafikkort som är värt att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiigamer Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Köp HD 4870 istället den är bättre dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Köp HD 4870 istället den är bättre dessutomdetta duger ju? GTX är bra i vilket fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiigamer Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 HD 4870 är billigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweoggy Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 (redigerat) Hej! Jag kommer nog köpa ett nytt grafikkort den här månaden eller nästa. Har tittat på det här grafikkortet http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=355303 Det jag undrar är om det verkar vara ett bra grafikkort som är värt att köpa. Nej köp Ati HD 4870 istället, bättre och ungefär samma pris (billigare :o) ;) Redigerat 9 Augusti 2008 av Sweoggy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Hej! Jag kommer nog köpa ett nytt grafikkort den här månaden eller nästa. Har tittat på det här grafikkortet http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=355303 Det jag undrar är om det verkar vara ett bra grafikkort som är värt att köpa. Nej köp Ati HD 4870 istället, bättre och ungefär samma pris (billigare :o) ;) ati... jag gillar inte alls ati serien. det är nog för att jag spelar BF spelen som är bra ihop med geforce. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 (redigerat) GTX 260 sux, dyrt och inte så bra. ATI HD 4870 är lika bra(om inte bättre) och kostar 600 kronor mindre. D48, du kan inte särskilt mycket om datorer, eller hur? Redigerat 9 Augusti 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 GTX 260 sux, dyrt och inte så bra. ATI HD 4870 är lika bra(om inte bättre) och kostar 600 kronor mindre. D48, du kan inte särskilt mycket om datorer, eller hur? Ok, ska titta på det grafikkortet. Tittade bara på ett Geforce för att jag jämt har kört med det och jag gillar det best. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweoggy Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 GTX 260 sux, dyrt och inte så bra. ATI HD 4870 är lika bra(om inte bättre) och kostar 600 kronor mindre. D48, du kan inte särskilt mycket om datorer, eller hur? Ok, ska titta på det grafikkortet. Tittade bara på ett Geforce för att jag jämt har kört med det och jag gillar det bäst. Gör det du kommer inte att ångra dig 4870 har nyare (bättre) tillverkningsteknik samt bättre nyare minnestyp (också bättre), Med mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Jag skulle vänta med och köpa då i slutet av 2008/början av 2009 släpps nästa generations grafikkort(GeForce) ifrån nVidia då de ska vara uppdaterade med den senaste minnestekniken och DirectX 10.1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweoggy Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 (redigerat) Jag skulle vänta med och köpa då i slutet av 2008/början av 2009 släpps nästa generations grafikkort(GeForce) ifrån nVidia då de ska vara uppdaterade med den senaste minnestekniken och DirectX 10.1. Det har redan Atis kort ;) Edit: Jag tror knappast nVidia släpper ytterliggare en ny serie det här året. Har redan släppt två det här året... Redigerat 9 Augusti 2008 av Sweoggy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 (redigerat) GTX 260 sux, dyrt och inte så bra. ATI HD 4870 är lika bra(om inte bättre) och kostar 600 kronor mindre. D48, du kan inte särskilt mycket om datorer, eller hur? eehh`? har du märkt skillnaden om man kör med ett ATI kort på BFV eller BF2? nä just det... Redigerat 9 Augusti 2008 av D48 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.