anonym0 Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Gladiatus är mest en tids och klick sida. Man kör strider men datorn spelar dem och man kan se vad som hände på efetrtexten sen. Det är också lite av ett rollspel. Man köper items och lvlar upp sin gubbe mm. Jag älskar sidan och tycker att ni som inte ä med ska testa sidan. undrar ni nåt mer så skriv i kommentarerna. Går ni med i server3 så gå med i min guild assasins Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Jag tror att dom flästa känner till det :P här är länken till svenska gladiatus http://www.gladiatus.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 menade den och jag fick reda på den länken av en kompis nu i sommar. det var bara en slump att jag fick reda på det. tror det finns fler som inte har hört talas om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 aja det måste ju finnas någon som inte känner till det, sa bara att dom flästa förmodligen gjorde det och la till en länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 min bror har gjort en ny guild på server 1 . den heter koyucherna och han hälsade alla välkommna. det här inlägget var till för nya spelare eller folk som inte visste om spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 aja det måste ju finnas någon som inte känner till det, sa bara att dom flästa förmodligen gjorde det och la till en länk jag tycker iallafall att alla borde känna till gladiatus.har gubbar på battlekninght och bitefight också men de är inte lika kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.