CrazyBarrie Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 varför stressar du fram 3 stycken, låt vänta ett tag. 3 - kimen 2 - zitroz 1 - amo Vi kör 1 i veckan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 varför just 1, du kan ju köra varannan vecka. vad leder det till om man har lite som är med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 varför just 1, du kan ju köra varannan vecka. vad leder det till om man har lite som är med? Det heter "Signature of the Week" - SOTW. Varje vecka, så är reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Någon som vill ta över SOTW?. Har inte tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Kanske jag.. men jag vet inte om jag har så mycket tid jag heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 jag kommer ha tid, men du kanske inte vill ha mig som "ägare" :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamnotsohappy Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Jag har nog tid men jag fattar inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 15 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 jag kommer ha tid, men du kanske inte vill ha mig som "ägare" :PDu kan få ta det, om du lovar att köra 1 i veckan ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 ja, det lovar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 16 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 ja, det lovar jag.OK, då får du ta över det från och med nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Jag skulle också kunna :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.