laynus Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 hej jag skulle vilja ha ett gratis dj program som funkar på windwos xp och så jag ska kunna scratcha och ha 2 spelare. ska helst vara gratis men det ska ha alla funktioner också som den kan ha alla saker som den ska ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Jag har något Nero Premium 7 där man fick med ett sånt program där man kan scratcha och ha 2 spelare, precis som du beskrev :P minns inte vad det hetter men de ingick i Nero Premium 7, finns trial man kan hämta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Jag har något Nero Premium 7 där man fick med ett sånt program där man kan scratcha och ha 2 spelare, precis som du beskrev :P minns inte vad det hetter men de ingick i Nero Premium 7, finns trial man kan hämtajag vill helst ha gratis:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Du kan ju börja med att prova i 30 dagar, du kanske hinner tröttna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Du kan ju börja med att prova i 30 dagar, du kanske hinner tröttnanej du jag har hittat ett bra nu asså det heter Disco XT DJ Free funkar skitt bra men jag saknar en sak jag kan inte scracha så jag väntar på svar från nån som vet nåt gratis program:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Scratch funktionen var inte så bra i Nero... Tror inte det finns något program som har en riktigt bra scratch funktion, du kan ju alltid prova Nero :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Scratch funktionen var inte så bra i Nero... Tror inte det finns något program som har en riktigt bra scratch funktion, du kan ju alltid prova Nero :Pkanske det men jag satsar på ett bra gratis program:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Scratch funktionen var inte så bra i Nero... Tror inte det finns något program som har en riktigt bra scratch funktion, du kan ju alltid prova Nero :Pkanske det men jag satsar på ett bra gratis program:P prova http://www.google.com/search?hl=en&cli...Search&aq=f :P Och prova i 30 dar som sagt... Om du hittar ett bra gratis program kanske du tröttnar efter 30 dar ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.