WASD Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Jag kom att tänka på spelet Wii Orchestra som nintendo pratade om innan Wii släpptes, gjorde dom aldrig klart det spelet eller? hittar inget när jag söker på Webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 är det inte det spelet de presenterade på E3? http://www.youtube.com/watch?v=FevEajjTFxs...feature=related Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Spelet hade nog kunnat bli bra om någon annan hade gjort det, men nu tvivlar jag! Blir som wii sportskänslan.. man spelar det några gånger sen är det inte alls kul längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Jag såg det på E3 2006 har jag för mig, efter det så har jag tappat inträsse för vi så inte kollat vad nintendo sagt på dom nya E3, men det är spelet där man typ styr en orkester med wiimoten hur det nu ska funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Hette det inte wii music eller nått sånt :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Hette det inte wii music eller nått sånt :oNu kanske det gör det i ett paket tillsammans med nåt annat spel som Wii sport men på E3 2006 hette det Wii Orchestra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Wii Orchestra kanske aldrig kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 (redigerat) Wii Music som det heter nu släpps 14 november detta år. Off-Topic: ROFL @ Pikachu456s sig. Jag hette förut Jojje3. Var inte dumma mot mig. [color="#000000"]Då skickar jag elakt E-mail till er.[/color] Vadå? "fy påå dejj!!1 nu var du ikke snel buhu!!!, du er elak!! vettu det? du e jette elak!!!" Redigerat 11 November 2008 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Wii Music som det heter nu släpps 14 november detta år. Off-Topic: ROFL @ Pikachu456s sig. Jag hette förut Jojje3. Var inte dumma mot mig. [color="#000000"]Då skickar jag elakt E-mail till er.[/color] Vadå? "fy påå dejj!!1 nu var du ikke snel buhu!!!, du er elak!! vettu det? du e jette elak!!!" ja, jag e jette elak! jag känner mig, jätte stygg! wii orchestra ser trist ut imo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Wii Music som det heter nu släpps 14 november detta år. Off-Topic: ROFL @ Pikachu456s sig. Jag hette förut Jojje3. Var inte dumma mot mig. [color="#000000"]Då skickar jag elakt E-mail till er.[/color] Vadå? "fy påå dejj!!1 nu var du ikke snel buhu!!!, du er elak!! vettu det? du e jette elak!!!" Jag skickar ett elakt e-mail eller elakt PM till er om ni är dumma mot mig. Annars gör jag inte det. Speciellt Dyas. Ät inte chokladgubbar om du ser dem! Dem smakar inte choklad :( Overkill - Payback Vad menar du med det. Det finns ju inga chokladgubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeape Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Borde inte denna tråden låsas nu?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.