zitroz Skrivet 10 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Visst! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Är gärna med när jag skaffat Brawl :P Om klanen fortfarande lever om 2-3 månader.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eld_elle Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 är gärna med i klanen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Jag e också me om jag får :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Jag har aldrig riktigt förstått vad man gör i en klan. :huh: Så vad gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 T.ex. i cs så spelar man offta klan turneringar och annat med klaner och sånt men jag vet inte riktigt vad man ska göra på SSBB men det kan väl vara kul att ha bara! x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Man kan bestämma tider som alla ( som kan ) i klanen ska vara inne på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Ok, då vill jag nog vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jag tycker att alla kan ändra sitt namn och typ skriva [FBK] (fuska.ses brawl klan!) =3 BTW jag vill va med! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Nej, det blir bättre om man har [FBK] på sin kommentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joiny Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Im game Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Jag är med jag också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.