Här är en gameplay trailer för ett väldigt häftigt spel som heter Prototype!! Jag kommer köpa det så fort det kommer ut!
Prototype
↗ till inläggetverkar skit grymt, men vad var det ahn gjorde med alla gubbar? gjorde han typ så han blev dem eller tog han typ dem för att få mer kraft eller vad gjorde han?Här är en gameplay trailer för ett väldigt häftigt spel som heter Prototype!! Jag kommer köpa det så fort det kommer ut!
↗ till inläggetmm, han gjorde så han blev dom... typ som en kostym så ingen vet att man är den onda↗ till inläggetverkar skit grymt, men vad var det ahn gjorde med alla gubbar? gjorde han typ så han blev dem eller tog han typ dem för att få mer kraft eller vad gjorde han?Här är en gameplay trailer för ett väldigt häftigt spel som heter Prototype!! Jag kommer köpa det så fort det kommer ut!
Att låna idéer av så många olika spel kan bara gå på ett håll, det sämre.
Typ, Zombie-GTA med överdrivet mycket allting, ser kul ut :P
Verkar inte vara bra enligt mig. Fastnade inte heller för grafiken. Nej.
ser inte speciellt bra ut dock säkert underhållande. kkänns lite som dead rising i annan miljö .
Lite en känslan fick jag också. Lite hack'n'slash (eller vad det heter).
↗ till inläggetEtt hack 'n' slash spel är det ju knappast. Hur får du det till att bli det?Lite en känslan fick jag också. Lite hack'n'slash (eller vad det heter).
Känns som man bara springer runt och dödar gubbar.
jag sa att det bara var en liten känsla jag fick. Jag sa inte att det var ett sånt spel eller dylikt.
Diablo 2 är ett typiskt Hack 'n' slash-spel. Spela det och fundera över hur fel du hade och den stora skillnaden hos dem.
är det här spelet typ som crackdown till xbox 360? klart köp för mig då:O
↗ till inläggetDiablo 2 är ett typiskt Hack 'n' slash-spel. Spela det och fundera över hur fel du hade och den stora skillnaden hos dem.
Ta det lungt. Jag sa bara att det var en känsla jag fick. Inte att det var ett sånt spel.
Gillar inte grafiken. Jag tror jag skulle tröttna rätt så snabbt på det.
Men ö. Det här har man ju känt till länge.
Inte för att det ser så värst otroligt ut, men ändå.
Förresten kan man aldrig, aldrig döma ett spel
efter en trailer.