Median Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Hejsan! Har en K750i http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...cc=se&lc=sv Men har fått ett problem.. När jag ska ta en bild eller liknande och drar ner saken som skyddar linsen, så märker inte mobilen av att den dragits ner så det står "Öppna linsskyddet" hela tiden! Vet inte om det är fel på linsen eller något. Går det här att fixa? Vill gärna hoppas att det gör det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 ja har en ungefär likadan, men förut när jag skulle dra ner så märkte den inte det. jag tog bort själva skalet, asså där man sätter i sim, batteri o sånt, sen brevid lisnen sitter det två små ''hack'' eller något liknande. testa tryck ner dom och kolla om det funkar, gjorde det för mig, vet inte om du ens har hack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Man måste visst skruva upp skalet isåfall, vet inte om jag orkar göra det nu <_< Något annat knep för att få det att funka utan att dra av skalet? Gör det då isåfall i nödfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Säkert att det är linsen och inte programvaran som krånglar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Jag tror det är nåt glapp, borde inte vara programvaran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Tror också det är något glapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.