Gäst OneDream Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 (redigerat) Varför inte samla alla i ett? Xbox Xbox 360 = Microsofts konsoller Playstation Playstation 2 Playstation 3 Playstation portable = Sonys konsoller Nintendo wii NES SNES Gamecube Och så vidare.. = Nintendos konsoller Övriga konsoller = Alla konsoller som inte finns med ska man kunna diskutera här Webspel = I detta forum kan man diskutera webbspel som habbo hotel och runescape Vad händer Alla dessa 5 forum blir aktivare, Samtidigt så kan man ju ha spelforumerna där också, men istället för spel KANSKE man kan ha utvecklare, och i beskrivningen säga vilka spel man kan diskutera där, tex DICE, Blizzard, Activision som isåfall kommer bli väldigt aktiva EDIT - Är det bara jag som tycker att halo-forumet och battlefieldforumet är väldigt oaktivt? Edit 2 Och istället för "huvudforum" kan man ha en katograti vid namn "Spelutvecklare" och "Konsoller" Det kommer då se lyxigare ut. Redigerat 10 Augusti 2008 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 (redigerat) Det är bra som det är... Du kan göra ett eget forum som är så där... Vad ska man göra då? skriva tråden som: [PLAYSTATION 2]*nått spel som är annorlunda på PS3 versionen* eller? Redigerat 10 Augusti 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 (redigerat) Jag ser inget fel i att det blir aktivare, Jag tycker då bara forumet blir bättre. i trådbeskrivningen kan man förklara om det är nödvändigt vilken konsoll det är tillexempel Redigerat 10 Augusti 2008 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Varför inte ett forum för spel och ett forum för annat. Då blir det mycket aktivare och bättre... (VARNING FÖR IRONI) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Isådanafall ett forum med konsollerna som underforum, blir renare då. Anser dock att RS & Tibia ska ha ett eget forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 (redigerat) det blir oseriöst. Sedan så känns det bara utspritt med ps3 ps2 psp också/och så. (läs som du vill) Vadå? Konsoller - Playstation Xbox Nintendo och sedan utvecklarna/spelen? Och om man vill så kan man då ha "webbspel", och i det forumet finns det underforum som "tibia och rs" Redigerat 10 Augusti 2008 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 forumet är bra som det är, det blir bara krångligare at håll koll på saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 (redigerat) med mina idee'r blir det ju lättare att hålla koll GRUPPFORUM SPELUTVECKLARE/SPEL Webbspel RS & Tibia Habbo Hotel Konsoller Playstation Nintendo Xbox Övriga konsoller Dator DICE/Eller ett spel Blizzard/Eller ett spel FUSKA.SE ALLMÄNT Redigerat 10 Augusti 2008 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Vad hände med PC forumet? Och tycker det INTE behöver ändras... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Kommer bara bli en massa förvirrade medlemmar. Då kan man ju göra likadant med Data forumet, att man smälter in WoW trådar tillsammans med HL2 och Data trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 listan är upptaderad, men jag tycker det ser bra ut om man gör som jag säger =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Denna frågan har kommit upp tidigare,har inte koll på hur aktivt xbox och x360 forumet är men om dom inte är så aktiva kan man väl slå ihop dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.