D48 Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 du går in på EA mappen för spel eller går till hårdisken och letar efter pogram där ser du Battlefield 2 så går du in där och letar efter unlockfieln eller vad det heter. där finns det antagligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 28 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 jag kan inte hitta den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 jag kan inte hitta den...alltså den är inte svår att hitta.gör så här>den här datorn->lokal disc C(eller vilken disk du installera spelet i)->POGRAM->EA GAMES-> sen så tar du battlefield 2 där får du leta runt och se efter en map kallad det namet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 29 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 (redigerat) men jag har en vista, och där har man inte den här datorn och sånt, och jag har inte någon local disk C heller =( har bara DATA (D:). =( och där finns inte den heller. :( Redigerat 29 September 2008 av kratzz17 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 omg omg omg :D vet inte hur jag ska hjälpa dig om du har vista, sorry mannen. men spela online annars? roligt och bättre än single player-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 4 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Mmmm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg