:Fuskaren: Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Det är ett achievment till bully att man ska plocka 50 blommor, men jag kom på det efter vintern när det var sommar igen men då kan jag inte ge blommor till tjejer så hur kan jag bli av med dom blommorna jag har i inventoryt? eftersom man bara kan hålla 10 i taget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Kyss killar? Bullies: killen med blont hår Preppies: vet inte, han med ljusbrunt kanske? Jocks: Liten kille.. tror svart hår. Ners: inga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 jag har redan fått den acheviement men finns det inget annat sätt att sälja eller slänga ? men om man skullr börja om med en ny sparning addas den till ens acheivment då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 klara Art klasser så får du en ability att ge blommor till tjejer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.