Sidney Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Hej. Körde lite BF:BC live förut idag. När jag körde första gången (mitt på dagen) så laggade det lite, men det var spelbart. Lite senare på eftermiddagen testade jag igen med tron om att lagget skulle va borta. Det var det inte, det hade förvärrats. Körde ungefär kl. 8 på kvällen nu och då hade jag rätt mycket lagg, inte alls spelbart. Det har funkat finfint förut och aldrig laggat. Tänkte att det var typ människor från Japan eller USA som fick något ryck och alla typ började spela det idag eller nåt. Ska testa imorgon och kolla om det är borta då, får hoppas det. Vet ni vad lagget kan bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 fått 360 igen :P? Förövrigt så är det EAS servar, 360/ps3 versionerna laggar hela tiden. Det finns vilda diskutioner om detta överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 fått 360 igen :P? Har haft 360 sen 9:e November 2007. Har pratat om att sälja det och köpa ett Ps3 men har inte gjort det. Hoppas lagget slutar för mig. Blev helt j*vla ospelbart tillslut för mig. Ifall det är kvar om en vecka tror jag att jag säljer skiten. Live är grymt roligt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 spelet online är svinkul ja, Men det går ju knappt gå in i dörren ens, att vara recon med "kikaren" är helkört =(. det är inte ens något roligt, jag ger lagget 0/10 i betyg :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 När började ditt lagg och när försvann det om det nu ens har försvunnit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 funkar det på singleplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 När började ditt lagg och när försvann det om det nu ens har försvunnit? började igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Nu funkar det perfa för mig. Har någon testat det nýa Conquest-läget som finns nu? Det är riktigt skoj. Man ska ta över typ 5 flaggor och det laget som har alla flaggor under kontroll samtidigt vinner. Eller om det ena laget dödar alla på motståndarlaget. Det finns att ladda ner från Xbox Live gratis, det tar bara 40mb. Tror att det finns på Playstation Store också. ni som har BF:BC fast inte gillar det. Testa nu med det här grymt roliga liveläget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.