Mahan Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Tjaa, Men jag har några frågor angående spelet, Som vi vet är GTA känd för sina Prostitu'''''''', men jag har inte sett en enda haha :P... Samt så undrar jag hur man bli taxi chaufför, det står ju we need drivers sen numret, men det blir ju upptaget så fort man ringer. Sen, om man går in på deras hemsida så finns det LCPD recruitment, så betyder det att jag kan utbilda mig till polis då eller? all hjälp uppskattas :) Mvh Tjenarebass1 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Åk till hamnen. Där brukar det finnas. Eller i östra Bohan . Och att vara polis, du ska sätta dig i en polisbil, klicka på L1, så kommer en ruta upp. Sen får du leta dig fram. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Åk till hamnen. Där brukar det finnas. Eller i östra Bohan . Och att vara polis, du ska sätta dig i en polisbil, klicka på L1, så kommer en ruta upp. Sen får du leta dig fram. men då blir man ju inte polis då gör man polisernas jobb typ de ska ju va typ så man får polis kläder och sån shit de e de han menar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 det kan man inte. btw hororna brukar häng utanför stripp klubbarna på natten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg