Johnossi Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Dry Bowser, Toadette, Yoshi, Dry Bones och King Boo är de jag använder mest. Gärna någon dålig bil/motorcykel för att få förlorarna att känna sig ännu sämre. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dastan Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 MARIO :D :D :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skrompf Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 funky kong ,med bowser bike. jag använder ingen annan gubbe eller fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
theawsomeone Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 baby bowser och Wario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 När jag körde det mycket använde jag en liten (mini bowser, mini daisy eller vad dem nu heter) + en liten snabb motorcykel som tar svängar skitbra ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dahabow Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Dry Bones för de mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Yoshi FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredd Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 mest birdo och mii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Mii och Yoshi (när jag hade Wii)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Koopa Troopa eller Dry Bones, bara dem två jag spelar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 oftast yoshi men ibland mii eller mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsfuskaren Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Mii, Wario, WaLuigi eller Peach. andvänder bara king bo :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.