kikon Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 vilka tycker jag ska köpa resident evil deadly silence Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Jag. Men ärligt. Kolla olika recensioner. Om spelet är en typ av spel du gillar så köp. Använda stora bokstäver och punkter m.m. Blir lättare att läsa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Håller med. Men ärligt är det inte bättre att köpa Resident evil 4 till wii tex.? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 DET ÄGER!!! KÖP DE!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 vilka tycker jag ska köpa resident evil deadly silence om det är resident evil så är det de KÖP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Guitar hero OT? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Alla Resident Evil-spel är inte bra. Huruvida det här är det får du väl ta reda på själv. Kolla recensioner och videos, alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Alla Resident Evil-spel är inte bra. Spelat RE4? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Alla Resident Evil-spel är inte bra. Spelat RE4? Ja, as a matter of fact så har jag det, och det är ett fantastiskt spel. Dock representerar det knappast alla spel i serien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Alla Resident Evil-spel är inte bra. Spelat RE4? Ja, as a matter of fact så har jag det, och det är ett fantastiskt spel. Dock representerar det knappast alla spel i serien. Jag är förvirrad. RE4 är bra, så då är det inte ett av de spelen som är inte bra, så då är inte alla Resident Evil-spel inte bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Enligt mig är det ett av dom sämsta spel jag haft. Sen är jag inget f*n av resident evil spel, min kompis är däremot men han gillar det inte heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg