Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Allt finns kvar.. Som sagt den flyttas bara.. huh va bra! det skulle va jobbigt och pm:a dig först annars och be efter poängen...tänk om nåt skulle gå fel o sånt, men va bra att inget händer då! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 :) hoppas vi inte har som den här sidan hoppas vi har det som förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Nej denna är mkt bättre än förra B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Dettycker inte jag! phpBB är mycket lättare och komma fram på! När ni bytte tlll IPB så försvann det många medlemmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Men hur många är det som är inne på sidan då Tobbis?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Dettycker inte jag! phpBB är mycket lättare och komma fram på! När ni bytte tlll IPB så försvann det många medlemmar! Som det är nu så är det mer medlemmar. phpBB är ett enklare forum och vi bytte för att det inte klarade av belastningen speciellt bra. InvisionPowerBoard klarar belastningen på ett mycket bättre sätt även om det är lite svårare och använda. Men å andra sidan är det stabilare och snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 har namneffekterna försvunnit? för jag kan inte se några Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 har namneffekterna försvunnit? för jag kan inte se några De finns kvar. T.ex. har både du och jag namneffekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 då måste det vara för att jag sitter vid en mac nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.