zitroz Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Hej jag såg idag att serebii har ändrat deras överrsta bild och där är det 5 skuggade fula saker som förmodligen är nya pokemon! Dom påminner om reggisarna men dom värkar vara så FULA!!! >-< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jag har snokat lite och hört att det är nya legendariska pokemon i pokemon Platinum! Vet någon när pokemon Platinum kommer ut i sverige? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 13 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Nepp det ska nte vara nya legendariska. Jag har läst runt lite jag med och vad jag har hört är det nya former på någon (förmodligen rotom) Platina kommer 09 har jag för mig. Läs på serebii xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst drakraseri Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 platina kommer våren 09 och dem där pokemona är olika pokemons origin forms Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rubbew Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 YAY! :lol: trodde det var bara jag på fuska som kollar på serebii bra hemsida Adressen till den är www.serebii.net så att ni som aldrig har varit inne där kan kolla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Åhåhåh, man kan se de dålda figurerna på serebii nu om man går in på platinum och sen klickar på rotom factory. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1987smile Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Nej. Jag vet inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 De är rotoms nya former. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Japp det har du rätt i + att dom redan har avslöjat 1 i mitten av dom 4! tror att det är så..men vem vet xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Japp det har du rätt i + att dom redan har avslöjat 1 i mitten av dom 4! tror att det är så..men vem vet xD Hallå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Om ni har märkt det så är dem redskap och möbler beroende på deras typ: Is = Kylskåp, Vatten = Tvättmaskin, Gräs = Gräsklippare, Vind = Vindsnurra och Eld = Ugn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Vind = VindsnurraFläkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg