Apex Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Jag har också för mig att dom fixade Rrod i dom nya konsollerna med hdmi som tillverkades fter april 2008. Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SegaSonic Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 (redigerat) jag har inte än fått Red ring of death, men mitt problem är att jag har fått snurrande ring på kontrollen. Väldigt störande. Jag har "Falcon" modellen med HDMI (inte Elite) så dom har nog fixat det. Jo jag har sett på Youtube att det istället blinkar alla 4 lampor rött i slumpmässig ordning. Men man behöver bara starta om så funkar den normalt. Redigerat 21 September 2008 av TDU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 2 lampor=överhettning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 om xboxet ät ca 6 mån och inte har drabbats av det någon gång, kan det henda endå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.