WASD Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 (redigerat) Nu har Zenchi öppnat igen som varit nere i typ ett år: http://www.zenchi.se/ Jag kom till level 19 sedan utnytjade jag en bug som nu är fixad så jag blev i level 1 igen :P Redigerat 12 Augusti 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Vad gör man på zenchi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Det är ett vanligt textbaserat spel, man börjar som level 1 sedan när man är i level 10 kan man bli en klass man vill och få nya attacker så går man runt på en karta och kan duelara mot monster och andra spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Typ som Runescape? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Vad heter du på zenchi? jag heter Ponne9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Jag heter WASD men jag har slutat spela eftersom jag utnyttjade en bug som inte funkar längre och fick börja om på level 1, det är inte som runescape. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.