Apex Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 (redigerat) Jo som sagt så har jag nu kommit på hur man kan göra custom load screens till WoW. Dom jag kan göra ju nu är loadscreens till dom flesta instancer och till dom olika områderna (kalimdor,Eastern kingdom och outland). Vill ni ha en custom load screen fixa en bild ni vill ha och gör helst om den till .png och i storlek 512 x 512 innan ni postar den här. Resten fixar jag. Den måste inte vara i .png format men det underlättar för mig. Säg också vilken load screen den ska replaca. Och resten fixar jag och ni kommer få den i .MPQ format som ni lägger i world of warcraft data folder oftast är det C:\Program\World of Warcraft\Data Redigerat 12 Augusti 2008 av Rezex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 (redigerat) Gratulerar! Du kom på det som dom flesta WoW moddare kom på för typ 1år eller mer sen... Och sen står det väl att man inte får göra trådar som typ "Fråga mej om hjälp så gör jag det!!!" Redigerat 14 Augusti 2008 av Overkill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 (redigerat) Vad jag har läst får man inte göra trådar "fråga mej om hjälp så gör jag det" där man tar betalt. Än sen om någon kom på det för 1 år sen alla på fuska.se kanske inte vet det så sluta gnäll.. Redigerat 14 Augusti 2008 av Rezex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisselox Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Jo som sagt så har jag nu kommit på hur man kan göra custom load screens till WoW. Dom jag kan göra ju nu är loadscreens till dom flesta instancer och till dom olika områderna (kalimdor,Eastern kingdom och outland). Vill ni ha en custom load screen fixa en bild ni vill ha och gör helst om den till .png och i storlek 512 x 512 innan ni postar den här. Resten fixar jag. Den måste inte vara i .png format men det underlättar för mig. Säg också vilken load screen den ska replaca. Och resten fixar jag och ni kommer få den i .MPQ format som ni lägger i world of warcraft data folder oftast är det C:\Program\World of Warcraft\Data du kan inte möjligt vis göra en guide eller ge mig en guide hur man gör ? vill testa själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 16 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Jo visst men inte någon störe mening om så många redan vet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisselox Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Jo visst men inte någon störe mening om så många redan vet..men för dem som inte vet kan du iaf berätte för ... för jag vill gärna veta.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Haha typ som en sånhär bild? 8P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisselox Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Haha typ som en sånhär bild? 8Pnae tänkte om man kunde typ ta e nkingdom hearts bild :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 (redigerat) EDIT: FUnkar inte som det ska :P ska försöka fixa färgen på den med. Redigerat 17 Augusti 2008 av Rezex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg