Organism Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 När jag trycker på instalations-filen så kommer det inte upp något . och andra gången jag försöker så står det att instalationen kan inet upprepas.. snälla hjälp mig vad e fel ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 När jag trycker på instalations-filen så kommer det inte upp något . och andra gången jag försöker så står det att instalationen kan inet upprepas.. snälla hjälp mig vad e fel ? :) vad har du för virus program?fall du har nod32 så ska du stänga av det när du installerar för dom blockar adobes grejer på nåt sätt:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Ibland är saker man laddar ned ganska segz att få upp etc. Just för att det inte låg i din dator från början. Ha lite tålamod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Jag har en Adobe Photoshop CS3, vet inte om det är extended. Men jag läste bara vad där stod och installerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 (redigerat) Jag har Kaspersky 09. När jag trycker på iconen står det bara "initierar Asobe Photoshop.." och jag har testat med att slagit av antiviruset när jag skulle instalera? Redigerat 13 Augusti 2008 av Molesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Det stod inte Asobe Photoshop va? Då är det nog konstigt. :huh: Själv fattar jag inte riktigt. Var ifrån laddade du ned filen? Ladda helst ned från Adobes Hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Jag menar adobe*. Det får man inte säga här . Men jag tankar ner från deras hemsida nu... Ska kolla o mdet funkarrrrrr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.