Gäst wAcko Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Okej, har hittat info om detta nu och det är ett falskt virus, Ditt account är inte i fara. Alla som använder sig av F-Secure får det här problemet och ta ABSOLUT INTE BORT WOW.EXE FÖR ATT SEDAN ANVÄNDA REPAIR!!! Jag gjorde det och nu är det helt kört. Om du också råkat göra det är det bara att sitta ner och vänta tills Blizz fixar det. Jag har F-secure tror jag och jag tänkte skaffa WoW så kommer jag inte att kunna spela detta underbara spel då? De har fixat det nu. Bara att reparera och sen ladda ner 1.1GB av patcher. ( Tar runt 5 timmar. ) Och sen funkar det. beror på hur bra ditt internet är, tog en timme för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Fick också detta problem på farsans dator han kör f-secure.... Som tur är kör jag nod 32 på min burk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krajn Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Hur reparerade du det? min Repair funkar inte heller (stannar på 100% på 12/13 o langar upp ett sånt där jävla "de e nå fel på de här, skicka felmeddelande?" Hur hjälpte blizzard dig? since patchday har jag suttit och försökt installera om och installera om, på alla sätt jag kunnat hitta, men nåt är fan fortfarande fel -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Min lille bror hade samma problem. Och vet ni vad? Det finn en hemsida som heter Google.se och där kan man söka på saker som t.ex. "Can't start wow after patch 3.3" och poff så kan man hitta lösningar ;) På min lillebrors dator var man tvungen att ficksa med säkerheten på datorn och fixa så man hade full tilgång på användaren man var inloggad på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Har samma problem :o Har installerat om wow men får fortfarande samma text när jag använder wow.exe Har också skickat ett mail till blizzard och väntar på svar nu. När jag ska repaira så är allting först som vanligt men när den här kommit 100% (13/13) så blir det felrapport och det svarar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Har problem med senaste minipatchen, kommer till updater sen får jag error, har testat wow.exe med och utan administratör sak, samma med launcher. Har testat patchen i sig också, kör repair nu :s Klar med Repair nu, funkade inte. Vad ska jag göra nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Har problem med senaste minipatchen, kommer till updater sen får jag error, har testat wow.exe med och utan administratör sak, samma med launcher. Har testat patchen i sig också, kör repair nu :s Klar med Repair nu, funkade inte. Vad ska jag göra nu? Kolla runt på http://forums.worldofwarcraft.com/board.ht...11110&sid=1 om du hittar en lösning, annars skicka mail till blizzard. Det gjorde jag, har fått svar nu men måste installera wow igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Tack normie <3 Ska försöka fixa det nu ^.^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg