fiskar Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Hur kan man få en drake i The sims Makin Magic....... är det någon som kanske skulle kunna hjälpa mig ????? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 SPELAR DU THE SIMS!?FY FN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 SPELAR DU THE SIMS!?FY F[/i]N Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 SPELAR DU THE SIMS!?THE SIMS=SUGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CubeMaster Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 sims sux? jag får bara bögar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Man kan köpa en drake hos "Vampyrinan Vicki" i Magic Town! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CubeMaster Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 det låter skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Ja det är jätte roligt! Man kan köpa ingredienser och drakar och mycket mer! Men man måste ha The Sims innan man kan ha The Sims Makin Magic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 kan man trolla på det? jag hörde någon stans att man kunde trolla grannen till nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Japp...man kan fövandra grannen och andra till Åsner, grodor och mycket mer! Man kan även förvisa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Hur många är det som spelar The Sims igentligen?Det super-duper suger!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 tyck det då jag spelar det inte iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.