Satisfaction Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Vet nån hur man gör en bakrund till bilden i Ps? T.ex om man ska göra en skrivbords bakrund. Är rätt noobig på Ps och hittar inte nått tool...;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Brush kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Nae inte så alltså jag vill ha nått bakom bilden jag öppnar... så det skulle kunna bli en vit bakrund och det går ju inte o brusha på det som inte e bilden. Ska man använda lager eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Nae inte så alltså jag vill ha nått bakom bilden jag öppnar... så det skulle kunna bli en vit bakrund och det går ju inte o brusha på det som inte e bilden. Ska man använda lager eller nåt?Förstår inte vad du menar...Du kan ju leta upp en stock, kanske en strand. Sen gör du en ny bild och klistrar in stocken på bilden, sen kan du använda smudge å sånt. Eller så letar du reda på en render, drar över den på stocken sen försöker du smälta in rendern i stocken. Kanske sätter dit en text å sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.