0013 Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Om man ska ddela Europa från trerinksröset så är det:(Jag räknaar dom som har mer än halva landet på östra sidan om Treriksröset) Finland, Estland, Lettland, Litauen, Ryssland, Vitryssland, Ukraina, Moldavien, Rumänien, Grekland, Cypern, Makedonien, Bulgarien, Turkiet(bara 3% i Europa men räknas endå), Jugoslavien, Kazachstan, Aremenien, Georgien och Azerbajan. Sök på Google bilder med dem ländernas flaggor t.ex. Finland flagga så hittar du kanske dens, Sen tar Ryssland Flagga osv. Ungern, Polen och Slovenien är lite mindre än hälften av landet i Öst Europa från Treriksröset. Och visssa har en pytteliten del men räkna inte med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Tja, vad jag kan kalla Öst-Europa är väl: Ryssland, Estland, Lettland, Litauen, Polen, Tjeckien, Slovakien, Bulgarien, Ungern, Kroatien, Grekland, Albanien, Serbien/Montenegro, Makedonien, Bosnien/Herzegovnia, Rumänien, Vitryssland, Moldavien och Ukraina. Men jag vet inte om alla ingår i det "riktiga" Öst-Europa. Grekland och alla yogoslavienländer ligger i sydeuropa men annars har du helt rätt men du glömde Kazakstan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Ja men om man bara räknar väst och öst. Föresten så kan du kolla på min med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Jag vet att turkiet ligger där tror jag :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.