swagzter Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 (redigerat) Hejsan! Jag hade tänkt att köpa en ny tv (Antar jag :D ) .. MEN jag vet inte riktigt vilken tv, den ska vara runt 32" och jag ska mest spela xbox 360 och playstation 2 på den men även se lite tv. Kollade på den HÄR bilden och tyckte att allting var så kristallklart m.m ... På min tjocka 32"are ser jag knappt vad det står på texter i mobilen och på den lilla mini-kartan nere i vänstra hörnet är mycket suddigare och inte lika skarp ... Jag skulle villja ha en tv där det blir en sån där finfin bild! Har även hört att på vissa tv:s så bränner sig bilden fast i skärmen efter ett långt tag ... Det vill jag gärna slippa :P ! Och den ska självklart ha scart-kontakter (det har vell alla tv:s xD) Sedan på sladden från min xbox 360 och min tv så är det en liten "swich" där det står "HDTV eller TV" som man kan ändra .. Så OM jag skulle köpa en hdtv, måste jag ändra dendär lilla swichen då? MYCKET TACKSAM FÖR SVAR, ha de gött! MvH Alexander P12! Jag har sett att man kan koppla in sin xbox 360 i en datorskärm via en "vga"-kabel! Skulle det funka om jag köpte DEN HÄR kabeln och pluggade in den ena änden i min xbox 360 och den andra änden i min dataskärm... Och ljudet kan man koppla in i stereo eller datorhögtalare via den andre lille pluggen?? Tacksam för svar...igen ^_^ ! Redigerat 14 Augusti 2008 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Hejsan! Jag hade tänkt att köpa en ny tv (Antar jag :D ) .. MEN jag vet inte riktigt vilken tv, den ska vara runt 32" och jag ska mest spela xbox 360 och playstation 2 på den men även se lite tv. Kollade på den HÄR bilden och tyckte att allting var så kristallklart m.m ... På min tjocka 32"are ser jag knappt vad det står på texter i mobilen och på den lilla mini-kartan nere i vänstra hörnet är mycket suddigare och inte lika skarp ... Jag skulle villja ha en tv där det blir en sån där finfin bild! Har även hört att på vissa tv:s så bränner sig bilden fast i skärmen efter ett långt tag ... Det vill jag gärna slippa :P ! Och den ska självklart ha scart-kontakter (det har vell alla tv:s xD) Sedan på sladden från min xbox 360 och min tv så är det en liten "swich" där det står "HDTV eller TV" som man kan ändra .. Så OM jag skulle köpa en hdtv, måste jag ändra dendär lilla swichen då? MYCKET TACKSAM FÖR SVAR, ha de gött! MvH Alexander P12! Jag har sett att man kan koppla in sin xbox 360 i en datorskärm via en "vga"-kabel! Skulle det funka om jag köpte DEN HÄR kabeln och pluggade in den ena änden i min xbox 360 och den andra änden i min dataskärm... Och ljudet kan man koppla in i stereo eller datorhögtalare via den andre lille pluggen?? Tacksam för svar...igen ^_^ ! Om det funkar/är sant så tror jag det blir ett sånt köp för mig, istället för en ny Tv om jag inte får min gammelmormors gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Jodu, det är det jag också vill veta xD .. Om det funkar med en sån där kabel (?) ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 nått sånt här kanske? http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=10-10-10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Samsungs lcd, ger jättebra bild för spel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 jag har använt en vga som jag använt och spelat 360 på datorskärmen innan jag köpte HD-TV, det funkar. Blir väldigt bra bild. Men jag köpte Microsofts egna VGA och spela på en plattdatorskärm, inte tjockisskärm! Nu använder jag HDMI-kabel istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 15 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Men jag har en plattskärm och kontakten på den där ena änden (in till datan) är en sån som passar.. Så det borde vell fungera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Men jag har en plattskärm och kontakten på den där ena änden (in till datan) är en sån som passar.. Så det borde vell fungera... jupp ;) !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 köp ingen HDTV dom är bara på första stadiet än :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.