Sidney Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Hej! På Tv7:s hemsida så står det att man ska kunna få in Tv7 om man har Canal Digital via Parabol. Har kollat vart Tv7 ligger för mig och den ligger på kanalplats 596. När man går in på Tv7 så är bilden bara svart (har inte kanalen betyder det). Undrar vad som är felet, varför har jag inte kanalen? Kan ni hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Alla kan tyvärr inte se TV7 via det digitala marknätet ännu eftersom det inte är fullt utbyggt i hela landet. Sändaren täcker än så länge drygt 60 procent av alla hushåll, men efter en planerad utbyggnad kommer 90 procent att kunna se kanalen. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Jag har hört att Tv7 är gratis några timmar på förmiddagen sedan måste man betala extra om man vill ha den 24/7, men det ända bra som går på den är Gameplay. Jag kunde hjälpa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Kollade på fel kanal. Kanalen jag tittade på hette Tv7 och var typ någon utlänsk kanal vi inte har. Hittade en annan kanal som hette Aftonbladet Tv7 och det är den svenska Tv7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.