nordgren Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 när jag Gears of war så blir skärmen svart! jag hör ljudet, men de är ingen bild ?? snälla hjälp ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamnotsohappy Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Jag har samma fel med ett spel som heter Marvel: ultimate alliance Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 testa att ändra upplösningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Min kompis har också det problemet med ett annat spel, vet ej vad det beror på och man kan inte ändra upplösningen i spelet eftersom man inte ser något men det kan ju gå utan att starta spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nordgren Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 på skärmen lr ? för det har jag tästat. funkar inte,, de är som att jag måste ändra i spelet men de går ju inte för att jag ser inte vad jag trycker på. går det att ändra utan att starta spelet ?? nån som vet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 på skärmen lr ? för det har jag tästat. funkar inte,, de är som att jag måste ändra i spelet men de går ju inte för att jag ser inte vad jag trycker på. går det att ändra utan att starta spelet ?? nån som vet ? Det är klart att det går men det kan bli svårt, ska finnas en fil i spelets mapp där man ändrar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nordgren Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 nån anning om vart filen ligger lr heter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 nån anning om vart filen ligger lr heter ?Det är olika för alla spel, den bör ligga i spelets mapp som kan vara C:/program/spelets namn också kanske den heter settings.dat eller liknande och den ska du öppna med notepad men man kan inte vara nybörjare på datorer och göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.