laynus Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Skrivet 15 Augusti 2008 hej asså jag har 2 nätvärks kort i min dator det ena är ett usb och det andra är ett kort i datorn jag har usb bara för jag inte hittar drivrutiner till det där bak för jag byte från vista till xp för vista krashade. så jag undrar om dom två kan kolidera? Citera
Vitdom Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Skrivet 15 Augusti 2008 Nej de kan de inte. Tillexempel en jag känners integrerade ljudkrets gick sönder och han satte in ett nytt ljudkort, fungerade perfekt. Och även om du har två nätverkskort så ska det gå att välja på inställningar vilket du vill använda(Iallafal på Windows). Citera
laynus Skrivet 15 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 15 Augusti 2008 Nej de kan de inte. Tillexempel en jag känners integrerade ljudkrets gick sönder och han satte in ett nytt ljudkort, fungerade perfekt. Och även om du har två nätverkskort så ska det gå att välja på inställningar vilket du vill använda(Iallafal på Windows).men jag har inte hittat nätvärks korted där bak men jag kör ett usb internet :P Citera
epaaj Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Skrivet 15 Augusti 2008 Vad är problemet? Fungerar det inte? Korten är helt åtskilda och ska inte störa varandra på något sätt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.