ThaNooB Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Okej, ska sätta på PS3:an och ladda ner nu :D Demot kom väl på PS3 också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Det enda som ser bra ut med spelet i min mening är fysiken och till viss del animationerna. Liknar ju inte alls den forna Jedi Knight-serien. Ser snarare ut att ha många likheter med det usla Star Wars Episode III: The Revenge of the Sith. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Ville bara säga att Star Wars The Force Unleashed demot har kommit på PSN och att Star Wars III är grym! (Om du menar filmen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Demot har släppts :) . Håller på att ladda ner nu.har demot släppts till ps3?? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Japp. Det var ganska kul, kanske ska köpa det någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Det var kul men det känns som att det borde vara lättare att göra häftigare svårare attacker. De enda attackerna man anväder är ju force grip och force push för att de är så lätttillgängliga. Kändes som man gjorde samma sak hela tiden. Kändes som att det var lite svårt att sikta närman skulle skicka iväg ett skepp på en grupp soldater. Jag skulle sätta 8/10 på demot. Pluspoäng för allt de kämpat med DMM, Euphoria och det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Tyckte inte du Force Lightning tex var lätt? Bara trycka trekant/Y för att göra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Den tog för mycekt av kraftmätaren tyckte jag. Skulle tycka det var coolt om man kunde ta upp 3 gubbar i luften samtidigt köra force lightning och sen kasta in i ett skepp. Men det där med att lyfta upp flera gubbqar samtidigt lär man sig säkert senare i spelet. Så som man lärde sig en starkare force push i demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Mm, tror jag ska köpa det sen nån gång. Är ju coolt med såna krafter :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Jag kommer max punga ut 400:- på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Det enda som ser bra ut med spelet i min mening är fysiken och till viss del animationerna. Liknar ju inte alls den forna Jedi Knight-serien. Ser snarare ut att ha många likheter med det usla Star Wars Episode III: The Revenge of the Sith.Det är inte ett försök på ett nytt Jedi Knight, utan BioWare håller på med Jedi Knight 3 (rykten).Liksom Star Wars Force Unleash skapas enbart av LucasArt (allfall 360 å PS3 versionerna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Ville bara säga att Star Wars The Force Unleashed demot har kommit på PSN och att Star Wars III är grym! (Om du menar filmen) Varför skulle jag jämföra ett spel och en film? Tänk lite innan du svarar. Sen är Star Wars III: The Revenge of the Sith som film bra, dock långt ifrån den bästa. Episode IV V och VI ftw. Det enda som ser bra ut med spelet i min mening är fysiken och till viss del animationerna. Liknar ju inte alls den forna Jedi Knight-serien. Ser snarare ut att ha många likheter med det usla Star Wars Episode III: The Revenge of the Sith.Det är inte ett försök på ett nytt Jedi Knight, utan BioWare håller på med Jedi Knight 3 (rykten).Liksom Star Wars Force Unleash skapas enbart av LucasArt (allfall 360 å PS3 versionerna) Jedi Knight-serien var riktigt bra, och Star Wars: The Force Unleashed är helt klart någon slags fortsättning på den. BioWare jobbar med rollspel, inte Jedi Knight-serien. Det är Star Wars: Knights of the Old Republic III BioWare antagligen har under utveckling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.