GangsterTwist Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 (redigerat) Det enda som ser bra ut med spelet i min mening är fysiken och till viss del animationerna. Liknar ju inte alls den forna Jedi Knight-serien. Ser snarare ut att ha många likheter med det usla Star Wars Episode III: The Revenge of the Sith. Det är inte ett försök på ett nytt Jedi Knight, utan BioWare håller på med Jedi Knight 3 (rykten). Liksom Star Wars Force Unleash skapas enbart av LucasArt (allfall 360 å PS3 versionerna) Jedi Knight-serien var riktigt bra, och Star Wars: The Force Unleashed är helt klart någon slags fortsättning på den. BioWare jobbar med rollspel, inte Jedi Knight-serien. Det är Star Wars: Knights of the Old Republic III BioWare antagligen har under utveckling. Men jag trodde du mena SW KOTOR när du använde ordet Jedi Knight, My bad. :) Men det är ändå det jag säger, Star Wars Foce Unleash är inte heller ett försök på ett nytt Jedi Knight dåra ;) (Så på sätt och vis hade jag rätt, bara att jag såg fel) Och jag tyckte om demot mycket, och en smart hjärna skulle se att dom inte har använt sig av allt roliga ännu, menar bara dom vill väl spara det bästa till sist liksom.. Dom skulle pressat in lite mera fysik i demot dock, alltså lite mer man kan ha skoj med, för dom verkar ha pressat in massa stormtroppers och dom där andra soldaterna bara typ. Redigerat 22 Augusti 2008 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Det enda som ser bra ut med spelet i min mening är fysiken och till viss del animationerna. Liknar ju inte alls den forna Jedi Knight-serien. Ser snarare ut att ha många likheter med det usla Star Wars Episode III: The Revenge of the Sith. Det är inte ett försök på ett nytt Jedi Knight, utan BioWare håller på med Jedi Knight 3 (rykten). Liksom Star Wars Force Unleash skapas enbart av LucasArt (allfall 360 å PS3 versionerna) Jedi Knight-serien var riktigt bra, och Star Wars: The Force Unleashed är helt klart någon slags fortsättning på den. BioWare jobbar med rollspel, inte Jedi Knight-serien. Det är Star Wars: Knights of the Old Republic III BioWare antagligen har under utveckling. Men jag trodde du mena SW KOTOR när du använde ordet Jedi Knight, My bad. :) Men det är ändå det jag säger, Star Wars Foce Unleash är inte heller ett försök på ett nytt Jedi Knight dåra ;) (Så på sätt och vis hade jag rätt, bara att jag såg fel) Det handlar ju inte om ett nytt försök, det handlar ju att man verkligen försöker efterlikna Jedi Knight. Och varför skulle man nu inte vilja det? Bl.a. Outcast är ju ett av de bästa spelen någonsin. Tror aldrig att Star Wars: The Force Unleashed når upp till samma höjder, även om det blir ett bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Jo Outcast var bra, men jag tror inte det är de bästa spelet någonsin, du som säger att man inte kan ge en perfekt 10 o.s.v ;) Fast också tror jag mer på The Force Unleashed pågrund av teknologin som byggs runt om spelet. Och dom vill säkert göra nåt nytt, du förstår om Outcast är/var det "bästa" spelet, då går det ju inte att göra bättre, dom lämnar det bakom sig och fokuserar på nya idéer. Vilket är modigt och smart, för hur ska man annars utvecklas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Jo Outcast var bra, men jag tror inte det är de bästa spelet någonsin, du som säger att man inte kan ge en perfekt 10 o.s.v ;) Fast också tror jag mer på The Force Unleashed pågrund av teknologin som byggs runt om spelet. Och dom vill säkert göra nåt nytt, du förstår om Outcast är/var det "bästa" spelet, då går det ju inte att göra bättre, dom lämnar det bakom sig och fokuserar på nya idéer. Vilket är modigt och smart, för hur ska man annars utvecklas.. Jag skrev inte att det är det bästa spelet någonsin. Har min åsikt om att Outcast är ett av de bästa spelen någonsin någonting som helst med att göra att jag inte tycker att man kan ge ett spel 10/10? Raven Software lyckades med någonting som ingen annan gjort med deras Jedi Knight-serie, att få in riktigt underhållande och trovärdiga ljussabelstrider. Det är något av de sakerna jag tvilvlar på med The Force Unleashed. Tror inte LucasArts kommer kunna få med striderna på samma sätt, istället kommer de nog satsa på fysik, vilket iochförsig kan bli riktigt bra tillsammans med Kraften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.