WishCookie Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 (redigerat) Hejsan jag tänkte starta en tibia lista där man kan skriva sin lvl/Namn/Värld/EQ/Vad man är förnåt.När ni har skrivit eran lvl/Namn/Värld/EQ/Vad man är förnåt. Så skriver jag in er på listan. Om ni vill så kan ni skriva in eran skills. Fast på sorcerer och druid skriver man bara in magic lvl. Jag tänkte visst börja med min: Level:26 Namn:Luc Värld:Candia Victors:Sorcerer Magic Lvl: 28 EQ: Wand Of Cosmic Energy,Crown helmet,Blue Robe,Crown Shield,Plate Legs/Ska skaffa crown legs snart. LISTAN! 1.Moonlamp Redigerat 15 Augusti 2008 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Level:2 Namn:alex103 Värld:umm.. minns inte Victors:vad är det? Magic Lvl: har ingen aning EQ:och vad är EQ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 15 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 EQ är vad du har på dig.Värld ser du när du loggar in på ditt acc då står Världen du spelar dpå jämte gubbens namn Och Victors Är vad du är förnåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 (redigerat) Level:39 Namn:Sir Zaff Värld:Harmonia Vocation:Knight Magic Lvl: 4 Skills: 57/51(jag har inte tränat ngt alls) EQ: Crusader helmet, Knight armor, Knight legs, Vampire Shield, Firesword/Blacksteel sword(2h) och Boots of haste så klart. Har även ca 80k i banken atm. Så jag kan fixa DSM om jag vill(dragon scale mail) Redigerat 16 Augusti 2008 av Zaff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 zaff din lilla script kiddie ;) Level:71 Namn: Kalle Po Spongen värld:nerana vocation: elite knight magic lvl: 5 suxs skills: 78/73 eq:royal helmet, dragon scale mail, mastermind shield, golden legs,boh,mystic blade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 (redigerat) Name: Viktor'sorcerer Sex: male Profession: Master Sorcerer Level: 199 World: Celesta Residence: Ab'Dendriel House: Darashia 3, Flat 02 (Darashia) is paid until Aug 17 2008 Guild membership: Uncommon of the Untraceables mag lvl 82 eq: hat of the mad, robe of the underworld, spellbook of dark mysteries, alla wands, c legs, boh, 2 soft boots Redigerat 17 Augusti 2008 av Rullis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Update. Är level 41 nu. :D Väntar på Tibias allra största fail, stamina. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg