Gäst jocke2004 Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 (redigerat) hej jag undrar vilka spel ni har klarat ut jag har klarat ut gameboy color: alladin pokemon kristall pokemon röd nintendo64: the legend of zelda ocarina of time pokemon stadium2 pokemon snap supermario 64 data: jönsonligan jakten på mjölner Redigerat 3 April 2004 av jocke2004 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 jag har klarat av: GAMEBOY: zelda-links awakening pockemon röd och blå och så lite andra. NINTENDO 64: zelda-ocarina of time PC: den längsta resan och så några fler. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Åhh, hjälp, nu blir det till att skriva... GBC: Azure Dreams, TLoZ OoS, TLoZ OoA, Warioland 2 och 3, Harvest Moon 2, Rayman, the Smurfs Nightmare, TLoZ Link´s Awakening och några till SNES: Yoshis Island 2, TLoZ ALTTP, Harvest Moon, Michey and Minney the Cirkus mystery och några till... NES: några stycken PC: För många Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Måååååååånnggaaaaa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 till gameboy: Zelda links aweking Pokemon Guld pokemon silver pokemon kristall pokemon saphire mummien Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag har klarat ut Pokemon guld,och Mario Kart(på Gameboy) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg