jacken94 Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Skrivet 16 Augusti 2008 (redigerat) LÅS TRÅD Redigerat 8 November 2008 av jacken94
laynus Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Skrivet 16 Augusti 2008 asså du kan ju använda magic dvd ripper den funkar bra sen kan du dra över den till psp via usb kabbel det är bara att googla på magic dvd ripper
jacken94 Skrivet 16 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 16 Augusti 2008 asså du kan ju använda magic dvd ripper den funkar bra sen kan du dra över den till psp via usb kabbel det är bara att googla på magic dvd ripper men borde det inte gå att lägga in det med minneskortläsare ? asså du kan ju använda magic dvd ripper den funkar bra sen kan du dra över den till psp via usb kabbeldet är bara att googla på magic dvd ripper men det tar lång tid och jag har filmer på datorn som inte är dvd format men dom an man inte använda vet du hur man fixar det
laynus Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Skrivet 16 Augusti 2008 asså du kan ju använda magic dvd ripper den funkar bra sen kan du dra över den till psp via usb kabbel det är bara att googla på magic dvd ripper men det tar lång tid och jag har filmer på datorn som inte är dvd format men dom an man inte använda vet du hur man fixar det asså det tar 30 minuter ca fall du bränner in från en dvdmen ska du ta en fil du har på datorn ska du ha ett annat program kolla på www.download.com fall du hittar nått där
Gäst caru Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Skrivet 16 Augusti 2008 Jag använder "Ultra MP4 Video Converter".
jacken94 Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 18 Augusti 2008 Jag använder "Ultra MP4 Video Converter". funkar det på dvd rip format ?
jacken94 Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 18 Augusti 2008 Jag använder "Ultra MP4 Video Converter". funkar det på dvd rip format ? jag har provat det programet men jag får bara felmeddelande när jag sk converta en film i dvdix ,stavning till mp4 psp
Gäst caru Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Skrivet 19 Augusti 2008 ja, men det är för att det är en trial. det ska liksom göra så att folk stänger programmet och köper det. men om man trycker ok så funkar det ändå.
jacken94 Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 20 Augusti 2008 ja, men det är för att det är en trial. det ska liksom göra så att folk stänger programmet och köper det. men om man trycker ok så funkar det ändå.du verkar hemma på detta du vet inte hur man laddar ner film från youtube
jacken94 Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 20 Augusti 2008 jepp, instalera realplayer okej men en sista fråga nu antar jag om jag laddar ner tex simpsons avsnitt och det inte finns text går det att lägga in text
Gäst caru Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Skrivet 21 Augusti 2008 ja, antagligen. men vet inte hur man gör
Rekommendera inlägg