Gäst Superkudden Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Vilken bana är eran favorit bana. Själv är min coconut mall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Star Cup, andra banan, nämligen Koopa Cape! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Hmm det är rätt svårt, men jag tycker om de olika Bowsers castle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 DK's Snowboard Cross. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Min favvo bana är... ...Bowser castle eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Koopa Cape och Maple Tree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Donkey kongs snowboard cross Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Jag lovar och svär att ingen tar mig på DK's Snowboard Cross :) Mina favoritbanor just nu är GCN DK's Mountain, Moonview Highway och eventuellt NDS Delfino Square Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Jag lovar och svär att ingen tar mig på DK's Snowboard Cross :) Mina favoritbanor just nu är GCN DK's Mountain, Moonview Highway och eventuellt NDS Delfino Square Nej men jag var nära dej ;) Ush förstår inte hur du kan gilla moonview highway. Hatar bilarna även om jag itne kör på dem ofta! men när man väl gör det blir man förbannad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 (redigerat) Jag lovar och svär att ingen tar mig på DK's Snowboard Cross :)Vadå? Världsbäst DK:s i Snowbords cross? Redigerat 19 Augusti 2008 av Huvudstaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Rainbow Road & Moonview Highway. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 mina favoriter är Mushroom Gorge ;) ,Rainbow Road,Koopa cape och cocunut mall :lol: ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.