Hoppa till innehåll

Kolla Moderkort?


ggdover

Rekommendera inlägg

tja!! jag tyckte att min dator skulle behöva lite mer ram minne har bara 1gb skulle behöva 2gb nu när jag har vista. Och om jag inte har fel så tror jag man ska kunna kolla vilket sorts minne som passar datorn genom att kolla vilket moderkort man har?? då behöver jag ett program där jag kan kolla vilket moderkort jag har (orkar inte öppna burken :P). så lämna helst en länk där jag kan hitta programet. Annars kan ni bara lämna namn på programet så går det också bra.

 

FAST!! om det finns program som man kan kolla vilket minne som passar. Istället för att först kolla moderkortet och sen lista ut resten :P Om ni hittar nått sånt och om de finns så e jag änu tacksammare :thanks:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du bara ska kolla det en gång så kan du ju använda det eller?

men vad e det för gränser på programet. Asso e det att man bara kan kolla lite eller e det att man bara har det nåra dar sen måste man köpa eller vad e det för trail verison??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadå tar lång tid att klicka på länken. Jag klickar snabbt :P... Skämt...

Sidan tar lite tid att ladda, men det är inte jobbigt att vänta på den att ladda färdigt.

 

Everest:

Om jag inte minns fel så är ända skillnaden mellan Trial och icke Trial förutom att man har mindre funktioner i Trial. Annars så är det ingen speciell Trial tid.

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...