Hoppa till innehåll

Vad Har Du För Mobil ?


PussyCat
 Dela

Rekommendera inlägg

http://www.mobil.se/ArticlePages/200707/09/20070709111425_MOB138/huawei_s.jpg

Huawei U120

Huh ? O.o

Vad är det där ? Importerad/köpt utomlands ?

Säkert

 

Nope, köpt från Tre.

Aldrig gört märket förut.

Är den bra då ?

 

Oja, är själv förvånad över kvalitén. Själva telefonen är kompakt och som tidigare Sony Ericsson ägare är jag glad över hur knappsatsen inte gått sönder :P Väldigt bra ljud (Har all min musik i telefonen), USB uttag för koppling till datorn utan någon specialsladd, hörlursuttag (Passar vanliga headset och hörlurar), 1.3 MP kamera med videofunktion och videosamtal, bluetooth och mer :P

 

Ingen supertelefon, men en bra musiktelefon. Huawei är mest känd för att tillverka Routers och Modem, och främst i utlandet- Men på senare tid har företaget tagit sig in i den europeiska marknaden också.

 

Låter som en hyfsad sak. [=

Var den dyr ? Eftersom märket är okänt, låter den rätt billig ?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

http://www.mobil.se/ArticlePages/200707/09/20070709111425_MOB138/huawei_s.jpg

Huawei U120

Huh ? O.o

Vad är det där ? Importerad/köpt utomlands ?

Säkert

 

Nope, köpt från Tre.

Aldrig gört märket förut.

Är den bra då ?

 

Oja, är själv förvånad över kvalitén. Själva telefonen är kompakt och som tidigare Sony Ericsson ägare är jag glad över hur knappsatsen inte gått sönder :P Väldigt bra ljud (Har all min musik i telefonen), USB uttag för koppling till datorn utan någon specialsladd, hörlursuttag (Passar vanliga headset och hörlurar), 1.3 MP kamera med videofunktion och videosamtal, bluetooth och mer :P

 

Ingen supertelefon, men en bra musiktelefon. Huawei är mest känd för att tillverka Routers och Modem, och främst i utlandet- Men på senare tid har företaget tagit sig in i den europeiska marknaden också.

 

Låter som en hyfsad sak. [=

Var den dyr ? Eftersom märket är okänt, låter den rätt billig ?

 

Oja, det var priset som gjorde den så känd. Huawei var först med att presentera en komplett tre-kompatibel lågpris-mobil. Den är inte alls plastig och känns inte heller billig i handen, knapparna är mycket bekväma och den har väldigt bra batteritid.

 

Jag köpte den på Tre för snart ett år sedan efter att jag råkade glömma min gamla mobil i byxorna som åkte i tvätten :P Priset låg på 995kr.

Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.mobil.se/ArticlePages/200707/09/20070709111425_MOB138/huawei_s.jpg

Huawei U120

Huh ? O.o

Vad är det där ? Importerad/köpt utomlands ?

Säkert

 

Nope, köpt från Tre.

Aldrig gört märket förut.

Är den bra då ?

 

Oja, är själv förvånad över kvalitén. Själva telefonen är kompakt och som tidigare Sony Ericsson ägare är jag glad över hur knappsatsen inte gått sönder :P Väldigt bra ljud (Har all min musik i telefonen), USB uttag för koppling till datorn utan någon specialsladd, hörlursuttag (Passar vanliga headset och hörlurar), 1.3 MP kamera med videofunktion och videosamtal, bluetooth och mer :P

 

Ingen supertelefon, men en bra musiktelefon. Huawei är mest känd för att tillverka Routers och Modem, och främst i utlandet- Men på senare tid har företaget tagit sig in i den europeiska marknaden också.

Låter som en hyfsad sak. [=

Var den dyr ? Eftersom märket är okänt, låter den rätt billig ?

 

Oja, det var priset som gjorde den så känd. Huawei var först med att presentera en komplett tre-kompatibel lågpris-mobil. Den är inte alls plastig och känns inte heller billig i handen, knapparna är mycket bekväma och den har väldigt bra batteritid.

 

Jag köpte den på Tre för snart ett år sedan efter att jag råkade glömma min gamla mobil i byxorna som åkte i tvätten :P Priset låg på 995kr.

 

Oh*lvete, låter mycket prisvärt !
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...