PussyCat Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 http://www.mobil.se/ArticlePages/200707/09/20070709111425_MOB138/huawei_s.jpg Huawei U120 Huh ? O.o Vad är det där ? Importerad/köpt utomlands ? Säkert Nope, köpt från Tre. Aldrig gört märket förut. Är den bra då ? Oja, är själv förvånad över kvalitén. Själva telefonen är kompakt och som tidigare Sony Ericsson ägare är jag glad över hur knappsatsen inte gått sönder :P Väldigt bra ljud (Har all min musik i telefonen), USB uttag för koppling till datorn utan någon specialsladd, hörlursuttag (Passar vanliga headset och hörlurar), 1.3 MP kamera med videofunktion och videosamtal, bluetooth och mer :P Ingen supertelefon, men en bra musiktelefon. Huawei är mest känd för att tillverka Routers och Modem, och främst i utlandet- Men på senare tid har företaget tagit sig in i den europeiska marknaden också. Låter som en hyfsad sak. [=Var den dyr ? Eftersom märket är okänt, låter den rätt billig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 (redigerat) http://www.mobil.se/ArticlePages/200707/09/20070709111425_MOB138/huawei_s.jpg Huawei U120 Huh ? O.o Vad är det där ? Importerad/köpt utomlands ? Säkert Nope, köpt från Tre. Aldrig gört märket förut. Är den bra då ? Oja, är själv förvånad över kvalitén. Själva telefonen är kompakt och som tidigare Sony Ericsson ägare är jag glad över hur knappsatsen inte gått sönder :P Väldigt bra ljud (Har all min musik i telefonen), USB uttag för koppling till datorn utan någon specialsladd, hörlursuttag (Passar vanliga headset och hörlurar), 1.3 MP kamera med videofunktion och videosamtal, bluetooth och mer :P Ingen supertelefon, men en bra musiktelefon. Huawei är mest känd för att tillverka Routers och Modem, och främst i utlandet- Men på senare tid har företaget tagit sig in i den europeiska marknaden också. Låter som en hyfsad sak. [=Var den dyr ? Eftersom märket är okänt, låter den rätt billig ? Oja, det var priset som gjorde den så känd. Huawei var först med att presentera en komplett tre-kompatibel lågpris-mobil. Den är inte alls plastig och känns inte heller billig i handen, knapparna är mycket bekväma och den har väldigt bra batteritid. Jag köpte den på Tre för snart ett år sedan efter att jag råkade glömma min gamla mobil i byxorna som åkte i tvätten :P Priset låg på 995kr. Redigerat 19 Augusti 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 http://www.mobil.se/ArticlePages/200707/09/20070709111425_MOB138/huawei_s.jpg Huawei U120 Huh ? O.o Vad är det där ? Importerad/köpt utomlands ? Säkert Nope, köpt från Tre. Aldrig gört märket förut. Är den bra då ? Oja, är själv förvånad över kvalitén. Själva telefonen är kompakt och som tidigare Sony Ericsson ägare är jag glad över hur knappsatsen inte gått sönder :P Väldigt bra ljud (Har all min musik i telefonen), USB uttag för koppling till datorn utan någon specialsladd, hörlursuttag (Passar vanliga headset och hörlurar), 1.3 MP kamera med videofunktion och videosamtal, bluetooth och mer :P Ingen supertelefon, men en bra musiktelefon. Huawei är mest känd för att tillverka Routers och Modem, och främst i utlandet- Men på senare tid har företaget tagit sig in i den europeiska marknaden också. Låter som en hyfsad sak. [= Var den dyr ? Eftersom märket är okänt, låter den rätt billig ? Oja, det var priset som gjorde den så känd. Huawei var först med att presentera en komplett tre-kompatibel lågpris-mobil. Den är inte alls plastig och känns inte heller billig i handen, knapparna är mycket bekväma och den har väldigt bra batteritid. Jag köpte den på Tre för snart ett år sedan efter att jag råkade glömma min gamla mobil i byxorna som åkte i tvätten :P Priset låg på 995kr. Oh*lvete, låter mycket prisvärt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 w660i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Nokia 5200 Den Suger Jag har en Nokia 5200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 W890i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Sony ericsson w890i,orka lägga in en bild när det finns :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 SoyWEricsson v600i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Sony ericsson W810i Så här ser den ut. http://www.gadgetell.com/images/2006/11/sony_ericsson_w810i.jpg Samma här dock så är den ganska sliten :rolleyes: ;) Min har också fått några flyg turer till marken :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFox007 Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Jag har en w850i Den duger gott och väl för mig. Den är tillräckligt stor så jag vet ifall jag tappat eller glömt den p.g.a. min klantighet x) Så har den inte gott sönder än trots den hårda behandling somden får utstå av mig o: http://www.3g.co.uk/PR/Sept2006/W850FH.jpg Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Ehm, Samsung någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Nokia 5310 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.