PussyCat Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Hallå. Undrar bara om det är nån som lirar Soldier Front, ett spel från Ijji.com. Kan inte alla detaljer om nedlanddningen riktigt. Bara att du loggar in på ijji.com. Sedan klickar dej vidare till Soldier Front och loggar in där och trycker på "Play Live !" Här Kan Du Klicka Dej Vidare dock måste du regga dej på Ijji.com först. Smeknamn eller nick väljer du när du har laddat ner Soldier Front. Själv heter jag Z3r0^. Tack och hej ha det kul ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Nope, men gjorde de förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Laddar ner det nu, Verkar bra..Som vanligt så ska jag ju nicka Kuddie ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Känns lite bättre än CS 1.6 grafik =O. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Spelat det. det är inte alls likt cs 1.6, cs är en speciell spel upplevelse. Solider front är bara världens största glitch spel, grafiken och spel känslan är som warrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Det ryktas om att det inte ens är färdigt. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Näe usch, Det var verkligen sämre än jag förväntat mig..Det ser ju ut som att spelet är gjort i FPS Creator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.