Hoppa till innehåll

Behöver Lite Hjälp


DiRtY

Rekommendera inlägg

tja, behöver lite svar på dessa frågor:

 

1. På xbox live, hur gör man för att göra så man kör 2 st på samma konsoll på tex halo 3 mot typ 2 andra (eller fler)?

2. när jag ska köra matchmaking på halo 3 så står det nåt om att bungie serverna på halo att jag inte kan connecta till den eller nåt (jag har guld medlemskap) nån som vet vad felet är?

3. hur gör man för att skicka röstmeddelande till andra på xbox live (asså inte såna man spelar med utan nån på msn som kanske inte har 360)

4. på guitar hero 3, finns det nån (några) låtar med Lordi?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. När man ska typ välja om man vill leta efter något "krig" som är igång tror jag bara att spelare 2 ska klicka på A/start och sen temporary profil. Sen tror jag att det bara är söka efter något "krig" så ska man va 2 st spelare.

 

2. Dålig mottagning?

 

3. Vet inte.

 

4. Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. När man ska typ välja om man vill leta efter något "krig" som är igång tror jag bara att spelare 2 ska klicka på A/start och sen temporary profil. Sen tror jag att det bara är söka efter något "krig" så ska man va 2 st spelare.

 

2. Dålig mottagning?

 

3. Vet inte.

 

4. Nej.

ok ska prova senare att spela 2.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok, men nu har jag massa problem med mitt 360.

 

1. kan inte connecta till live, går in på xbox live och trycker på connect to xbox live sen tar det en stund och sen händer inget, jag har live konto, fungerande internet (samma kabel och allt som jag använder nu) har testat connection men där står det bara att allt e bra så vad f*n är felet?

när jag startar det och halo startar så kommer det tom upp ´mitt gamertag´ connected to xbox live, och när jag trycker på den stora knappen i mitten på kontrollen så står det online vid min profil och jag trycker på y så man komemr till dashborden sen går jag till marketplace men där kommer bara connect to xbox live knappen upp, och jag trycker på den och det står connecting to xbox live sen tar det en stund och inget har hänt!

 

2. när jag stänger av mitt 360 så fortsätter det att låta men det är inte på (ger inget bild eller nåt) så jag måste dra ur en sladd för att det ska sluta.

 

3. Skiten hänger sig hela tiden!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. vet inte riktigt :( men kan du spela live?? vad händer om det inte gåår?? eller e det bara att du vill in på marketplace??

 

2.det går och ändra om xboxet ska fortsätta ladda ner saker från marketplace när man stängt av och då låter den. men kommer inte i håg vart i inställningar man gjorde det men det var i settings på dashboard i allafall

 

3.hänger sig bar spelet och xboxet låter och ser ut som vanligt?? fryser bilden??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. vet inte riktigt :( men kan du spela live?? vad händer om det inte gåår?? eller e det bara att du vill in på marketplace??

 

2.det går och ändra om xboxet ska fortsätta ladda ner saker från marketplace när man stängt av och då låter den. men kommer inte i håg vart i inställningar man gjorde det men det var i settings på dashboard i allafall

 

3.hänger sig bar spelet och xboxet låter och ser ut som vanligt?? fryser bilden??

kan varken spela eller gå in på marketplace >:(

hela spelet fryser sig men xboxet ser ut som vanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min kommpis xbox lät fast man stängt av, har för mej att han vartvungen att dra ur xbox laddaren ur dosan.

mm kom på det för ett tag sedan. ska försöka fixa det nån gång om det inte går åker hela paketet ut genom fönster (öpnar fönster först:D)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...