dumdummare Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 hur får man en chewnicorn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 en vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dumdummare Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 jag vet inte, typ sm en enhörnings-pinata Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dumdummare Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 viva piñata(: asså snälla hjälp mig!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Hej, För att få en CHEWNICORN behövs: För att den ska Visa sig: Bli mästare på att svärma HORSTACHIO (ha 7 st i trädgården) För besök: Du ska ha ett fullvuxet juvelträd i trädgården För Bofast: a: Har ätit 15 juveler b: Ha ett fullvuxet juvelträd i trädgården För att Svärma: a; Äta 3 regnbågs juveler b; Ha ett CHEWNICHORN hus i trädgården Varianterna är: Rosa = Mata med Näckros frö Gul = Mata med 1 majskolv Blå = Näckros blomma och en blåklocka Lycka Till!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dumdummare Skrivet 25 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 tack så himla mycket!:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123456789034 Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 kan ni få eran svanpiñata och eran gris att bli en pixiger jag har försökt para dom men det går inte. vad gör jag för fel? kan någon vara så snäll att skriva en lista på steg för steg jag ska göra. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 För att få en PIGXIE måste man först köpa ett mysteriehus av WILLY BUILDER Sedan ska man få en SWANANA och en RASHBERRY att svärma. För att svärma: a, Äta 2 kaveldun stänger b, Äta 2 ekollon c, Har steppskor på fötterna d, Trädgården är värd minst 10 000 CC e, Har ett PIXIE hus Varianterna får man genom att: a, Mata med 1 blåklocke frö ger Blå b, Krusbärs glass ger Grön c, Ädelstens träds frö + näckros blomma + vallmo ger Rosa/Lila Lycka Till!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.