Tortilla Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Kan man blocka ett nr från mobilen eller nå?? Har en jobbig kompis som ja vill slippa, har kontant kort halobop o en w660i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Nu vet jag inte hur vidare det går för dig men själv har jag en Nokia, då kan jag lägga till nummer till "kontroll lista" och där kan jag blocka Sms och/eller samtal från det numret. Annars så kan du kolla om du hittar något om det på google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Jo jag har sökt där men hittade inga ordenkliga svar. De som stog redan där viste ja redan man ja vill inte blocka alla nr som ja inte har i listan utan bara 1 nr :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Ring halebop och fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Har varit in på deras sida å de men har inte hittat någe nr <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 http://www.halebop.se/halebop_kundtjanst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Har varit in där men de finns ingen gattegori som man väljer blockera nummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Jag har ringt Telia en gång när jag ville ha ett nummer blockat, dom har inte den tjänsten sa dom. Så jag gissar att du får samma svar från halebop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Men välj någon annan kategori som är närmast det du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.