Hoppa till innehåll

Min Feebas .

Yamio

Rekommendera inlägg

Hej! Har kollat i alla forum om hur man utvecklar Feebas och där står bara "få mycket Beauty" och det ska jag säga er DET har min Feebas, det går inte att få mer och har tränat och tränat i hopp om att den ska utvecklas men icke! :( Den är i lv. 83 nu och har fortfarnde inte utvecklats ? vad är fel ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den måste ha max beauty och för att den ska få det behöver du ge den massor av pockeblock som bara ger den beauty.

Om du skriver en speciell kod till berry masters fru så kan du få speciella berries, när du tar ett specielt av dem bären och gör det till pockeblock så kommer det ge väldigt mycket beauty.

Du kan hitta den koden på fusk till emerald ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den måste ha max beauty och för att den ska få det behöver du ge den massor av pockeblock som bara ger den beauty.

Om du skriver en speciell kod till berry masters fru så kan du få speciella berries, när du tar ett specielt av dem bären och gör det till pockeblock så kommer det ge väldigt mycket beauty.

Du kan hitta den koden på fusk till emerald ;)

Okej, tack ^^ men problemet är ... att den inte vill äta mer, så det är alltså helt kört ? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol @ Sidney

Det är kört för din feebas. :/

Fånga en ny och försök få en av de här naturen:

Modest

Mild

Rash

Quiet

Det är de naturesen som tycker om beauty-blocks/poffins.

okej, tack ^^ Är bara lite besviken har ju kämpat så ... *suck* Aja, får väl kämpa en gång till ^~^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol @ Sidney

Det är kört för din feebas. :/

Fånga en ny och försök få en av de här naturen:

Modest

Mild

Rash

Quiet

Det är de naturesen som tycker om beauty-blocks/poffins.

Annars är det ju bara att breeda fram en.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...